zaterdag 7 augustus 2010

Smelten als een suikerklontje + zondag update


Vandaag stond de kolkloop in Blokzijl op het programma.
Het leek me een leuke ronde en voor de "afwisseling" zou ik er na toe fietsen en natuurlijk ook weer terug fietsen. Van Drachten naar Blokzijl is ongeveer 59,5 km dus ik moest op tijd gaan om de start van 19.45 (8km) te halen.

Helaas begon het zo rond 14.00 te regenen en dit zou doorgaan ( met kleine onderbrekingen) tot 23.30.
Nu was ik afgelopen weekend al compleet verzopen tijdens de Lauwersoog - Ulrum loop en bijbehorende fietstocht naar huis dus ik zat vandaag niet echt te wachten op een herhaling.


Ik kon natuurlijk de auto pakken maar er was ook nog keuze B ...... gewoon niet gaan en zo tijd hebben voor andere zaken ( klussen in huis, op de bank met M-J zitten en wat nog meer) ..... watje ..... suikerklontje .... tja van alles ging door mijn hoofd ( zo hadden we al 27km gefietst hedenochtend dus helemaal "lui" waren we nou ook niet) maar ik koos toch voor optie B........ deze wedstrijd overslaan.
Ik weet het het is wat zwak maar soms heb je gewoon geen zin en dan moet het toch kunnen ..... of niet.
Maar eens kijken hoe ik mezelf de komende week kan "straffen" ....... bv. fietsen naar mijn schoonouders (Aalsmeer) of .........

....... Zondag avond update .......

M-J heeft de laatste tijd wat minder gelopen wegens drukte en meer fietskm's en liep vanochtend haar 1ste 5km loopje in de omgeving.
Ik daartegen zat ook vol plannen voor een loopje vanaf 10km tot een zwem-loop van 21km.
Maar uiteindelijk zou het een 13,13 km loop worden op weg naar het bos in Wijnjewoude alwaar we gingen wandelen (en fons ook zwemmen) met een lichte regen op ons hoofd.
De "straf" bleef dus beperkt maar de week moet nog beginnen.

4 opmerkingen:

Tiny zei

Ja....soms dan geef je eens toe aan zaken die je beter lijken. Schuldgevoel nadien kan groot zijn. Is niet nodig trouwens.

Raymond zei

Hoezeo zwak? Als je geen zin hebt, moet je niet gaan. Het moet wel leuk blijven toch?

John zei

Er wordt wat af gesport bij door de jullie, dus af en toe eens bankhangen of thuis klussen...waarom niet.

rinusrunning zei

Regen doet niet zeer!, maar wel vervelend natuurlijk.
En zal je tip over Duitse koffie onthouden voor de volgende keer.
Groet Rinus.